Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 05:01 Publikacja: 05.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Rodzime firmy coraz śmielej idą ścieżką innowacji, stawiając na systemy sztucznej inteligencji jako narzędzia optymalizujące biznes i umacniające ich konkurencyjność. Możliwości tej technologii w kontekście strategicznych decyzji dostrzega już 42 proc. polskich menedżerów – wynika z najnowszych badań SAS. Kłopot stanowią jednak liczne wyzwania. Choć dominują te związane z obawami pracowników (40 proc.) i brakami kompetencyjnymi w firmach (34 proc.), to lekceważone nie mogą być też bariery natury regulacyjnej. Już co trzeci badany zdaje sobie sprawę, że niepewna sytuacja prawna w kontekście AI to problem.
Zaledwie dwa dni trwała licytacja cennych częstotliwości 700 i 800 MHz dla sieci 5G w Polsce. O jej zakończeniu...
Tysiące projektów mają ułatwić życie Polakom, uprościć podatki, zwiększyć wydatki na innowacje. Postulaty są ryg...
Deregulacja dotknie współczesnych wyzwań, jak obronność, AI czy kryptowaluty. Na razie krajowe firmy nie mogą by...
Producent gier pozytywnie zaskoczył wynikami za 2024 r. Zarobił prawie pół miliarda złotych. Teraz wszyscy czeka...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Klienci amerykańskiej firmy 23andMe obawiają się o bezpieczeństwo swoich danych. A chodzi o nie byle jakie infor...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas