Aktualizacja: 10.05.2025 02:40 Publikacja: 17.01.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research oraz sieci handlowe Intermarché i Bricomarché, niewielu Polaków jest obecnie zainteresowanych uruchamianiem własnego biznesu.
Pierwszą edycję Indeksu Przedsiębiorczości, który będzie aktualizowany co pół roku, określa liczba 15. To odsetek Polaków w wieku 25–55 lat – chcących uruchomić swoje przedsiębiorstwo w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy w konkretnej branży, na podstawie już opracowanego planu biznesowego, i gotowych zainwestować co najmniej 10 tys. zł – w odniesieniu do liczby wszystkich osób deklarujących chęć założenia biznesu. Autorzy zauważają, że oznacza to, iż zaledwie 2,7 proc. ankietowanych jest w pełni przygotowanych do założenia firmy w krótkiej perspektywie.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas