Filantropia w amerykańskim stylu. Rafał Brzoska stworzył kuźnię kadr

W biznesie ważne jest nie tylko, by zarabiać, ale także, by dzielić się swoim sukcesem z innymi. Taką filantropię w amerykańskim stylu promuje Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPostu.

Publikacja: 12.01.2024 18:37

Podczas noworocznego spotkania stypendystów Rafał Brzoska Foundation (od lewej) Kornelia, Julia, Mic

Podczas noworocznego spotkania stypendystów Rafał Brzoska Foundation (od lewej) Kornelia, Julia, Michał, i Antonia dowiedli, że młodzi ludzie mogą być równymi partnerami biznesu i nauki w debacie o megatrendach przyszłości, w tym o przyszłych modelach rozwoju gospodarczego i edukacji.

Foto: materiały prasowe

Są bardzo młodzi, bardzo zdolni, bardzo ambitni, pełni pasji i chęci do zmieniania świata na lepsze. Tak jak Julia Stankiewicz, studentka Inżynierii Kosmicznej na Uniwersytecie Technicznym w Monachium, Michał Wyrębkowski, badacz afiliowany przy Yale School of Management i student Wharton School of Management, Kornelia Bartoszewicz, badająca chorobę Alzheimera w Departamencie Psychiatrii na Cambridge University czy Antonia Pawlak (Nina Anto), wokalistka i pianistka, studiująca na CalArt – czwórka z 50. laureatów dwóch pierwszych edycji programu stypendialnego Rafał Brzoska Foundation (RFB), który wspiera utalentowaną młodzież w realizacji jej pasji i planów rozwoju.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Czy Ukraina postawi na Europę i Chiny? Kłótnia Zełenskiego i Trumpa
Biznes
Umowa na borsuki może być lada dzień
Biznes
Hakerzy zaatakowali Polską Agencję Kosmiczną. Kto stoi za atakiem?
Biznes
Drewno: kolejna grupa towarowa zagrożona cłem Trumpa
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Biznes
Elon Musk podejrzany o unikanie podatków we Włoszech
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”