Polacy w sposób stereotypowy oceniają ogół przedsiębiorców

Polacy w sposób stereotypowy oceniają ogół przedsiębiorców, inaczej jednak widzą swoich pracodawców.

Aktualizacja: 25.02.2016 07:56 Publikacja: 24.02.2016 21:00

Przedsiębiorcy są pożyteczni, ale zmuszają do ciężkiej pracy i mało płacą – taki ogólny obraz polskiego biznesmena wyłania się z raportu „Wizerunek przedsiębiorcy" przygotowanego przez Polską Radę Biznesu (PRB) i Forum Obywatelskiego Rozwoju.

– Obraz przedsiębiorców w oczach społeczeństwa się poprawia, ale wciąż jest wiele do zrobienia – mówił Jacek Szwajcowski, prezes PRB, podczas prezentacji raportu. – To właśnie oni kreują miejsca pracy, rozwijają innowacje i inicjują zmiany społeczne, ale nie zawsze ta rola jest doceniania. Naszą wielką ambicją jest zwiększenie świadomości znaczenia przedsiębiorczości dla nowoczesnej gospodarki, co – jak wierzymy – przełoży się na większą liczbę zakładanych firm i szybszego rozwoju Polski – podkreślał.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku