Wyjątkowe miejsce wyjątkowych kobiet

Boutique Bielizny – pierwsza w Polsce sieć sklepów multibrandowych oferujących damską bieliznę – działa w segmencie Premium i Premium+ od 2013 roku. To salony silnie związane z historiami, zarówno kameralnych miejsc, najlepszych, światowych marek, jak i pełnych pasji, inspirujących kobiet, które odważyły się odnieść sukces.

Publikacja: 07.03.2016 10:19

Wyjątkowe miejsce wyjątkowych kobiet

Foto: Materiał Partnera

Pomysł stworzenia sieci salonów z bielizną Premium zrodził się w 2012 roku w głowie Barbary Cabaj, właścicielki marki i prezesa Ab Ovo Lingerie S.A. Boutique Bielizny był odpowiedzią na potrzebę konsolidacji rynku – w Polsce aż 70% całego rynku bieliźnianego należy do małych detalistów. Projekt szybko znalazł swoje miejsce na rynku. W przeciągu trzech lat została stworzona największa tego typu sieć w Polsce.

Co jest przewagą Boutique Bielizny nad innymi salonami?

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne