InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Znana firma kurierska zaapelowała, by nie odmieniać przez przypadki nazwy należących do niej automatów paczkowych. InPost od lat walczy o swój znak towarowy Paczkomat z Pocztą Polską.

Publikacja: 14.02.2023 13:20

InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Foto: Adobe Stock

ala

Kierowana przez Rafała Brzoskę spółka InPost skierowała do swoich kontrahentów e-maile, w których domaga się, by nie odmieniali przez przypadki znaku towarowego Paczkomat.

„Korzystaj z poprawnej formy i nie odmieniaj znaku towarowego Paczkomat®. W razie potrzeby znak towarowy Paczkomat® poprzedź słowami »urządzenie/automat« i odmieniaj wyłącznie to słowo (np. Lista dostępnych urządzeń Paczkomat®)” – brzmi treść wysyłanej przez InPost wiadomości, do której dotarł portal Forsal.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Ciemne chmury nad amerykańską zbrojeniówką. Wykorzystają to firmy z Europy?
Biznes
Liczne biznesy Dmitrija Miedwiediewa. Gigantyczna posiadłość ukryta nad Wołgą
Biznes
Zespół Brzoski będzie działał do końca maja. Po 100 dniach zakończy pracę
Biznes
Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta: do KPRM trafiła ocena skutków regulacji
Biznes
Inpost przejmuje brytyjską spółkę. Meloni w Białym Domu oczarowuje Trumpa