InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Znana firma kurierska zaapelowała, by nie odmieniać przez przypadki nazwy należących do niej automatów paczkowych. InPost od lat walczy o swój znak towarowy Paczkomat z Pocztą Polską.

Publikacja: 14.02.2023 13:20

InPost: słowo „Paczkomat” nie odmienia się przez przypadki

Foto: Adobe Stock

Kierowana przez Rafała Brzoskę spółka InPost skierowała do swoich kontrahentów e-maile, w których domaga się, by nie odmieniali przez przypadki znaku towarowego Paczkomat.

„Korzystaj z poprawnej formy i nie odmieniaj znaku towarowego Paczkomat®. W razie potrzeby znak towarowy Paczkomat® poprzedź słowami »urządzenie/automat« i odmieniaj wyłącznie to słowo (np. Lista dostępnych urządzeń Paczkomat®)” – brzmi treść wysyłanej przez InPost wiadomości, do której dotarł portal Forsal.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Tajemniczy wzrost kursu Allegro na giełdzie. Co dalej?
Biznes
Jaka będzie przyszłość rolnictwa?
Biznes
Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Za sprawą AI wszyscy wchodzimy w nową erę
Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?