To jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej, które gromadzi nie tylko przedstawicieli sektora motoryzacyjnego, ale również branż powiązanych. Tegoroczna edycja odbyła się w opolskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym.
Uczestnicy wydarzenia odbyli nawet kilkadziesiąt spotkań biznesowych z potencjalnymi kontrahentami lub partnerami. Przykładowo, opolska fabryka pojazdów i quadów Polaris otrzymała 60 zaproszeń do rozmów. Według Krzysztof Zapora z Polaria, takie spotkania pomagają w nawiązaniu kontaktów biznesowych, które mogą przerodzić się w stałą współpracę. - Coraz więcej naszych produktów powstaje w Europie, dlatego szukamy poddostawców również w Polsce – powiedział. - Spotkanie pomaga w znalezieniu kooperantów, co zajmuje dużo czasu gdy poszukujemy ich na własną rękę – dodaje Justyna Kołodziejska-Kwiecień, dyrektor zakupów z GKN Driveline, działającego w podstrefie Oleśnica brytyjskiego producenta półosi i wałów napędowych do samochodów osobowych. Zdaniem Małgorzaty Koba z firmy Log-Tech z Sycowa produkującej konstrukcje do transportu części motoryzacyjnych, Automotive CEE Day jest szansą na pozyskanie większych klientów i zleceń. – Możemy także promować naszą markę, gdyż oprócz umówionych rozmów, uczestnicy odwiedzają również nasze stoisko – mówi Koba.