Aktualizacja: 07.05.2025 22:01 Publikacja: 14.11.2022 03:00
Foto: Bloomberg
619 salonów Orange Polska działało w Polsce na koniec września br. – podał operator w odpowiedzi na pytania „Rz”. To oznacza, że w ciągu 12 miesięcy liczba fizycznych punktów obsługi klienta operatora skurczyła się o 42 (6 proc.). Rok temu Orange Polska miał bowiem 661 salonów.
Tendencję do ograniczania tradycyjnej sieci sprzedaży widać na rynku telekomunikacyjnym od lat. Dla operatorów to najpierw inwestycja w cyfrowe narzędzia, a potem oszczędności. „Zmieniające się trendy rynkowe i zachowania klienckie wskazują, że konsumenci coraz chętniej korzystają ze zdalnych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie, rozwijamy nasze rozwiązania cyfrowe i narzędzia dostępne na naszej stronie internetowej” – podaje Orange Polska.
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
W środę rusza w Brukseli dyskusja nad 17. pakietem antyrosyjskich sankcji. Na czarnej liście jest 100 tankowców...
Unia Europejska kończy z rosyjskimi surowcami energetycznymi. Polska motoryzacja notuje 70-procentowy spadek pro...
Dla polskiego sektora motoryzacyjnego, należącego do największych dostawców części i komponentów dla fabryk w Eu...
Gospodarstwom domowym, oprócz gazu ziemnego, oferujemy urządzenia, które poprawiają komfort życia w domu oraz us...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas