Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Brazylia, jako największy kraj Ameryki Łacińskiej i piąte pod względem liczby ludności państwo świata, może być dla polskich firm szukających nowych możliwości zagranicznej ekspansji bramą do pozostałych krajów regionu.

Publikacja: 12.09.2022 15:15

Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

O tym, jakie możliwości rozwoju daje przedsiębiorcom brazylijski rynek, a zarazem z jakimi problemami powinny się liczyć działające tam firmy, będzie można dowiedzieć się na seminarium „Doing Business in Brasil”, organizowanym przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą (PPCC) w środę 14 września. Wydarzenie odbywa się w ramach obchodów 200-lecia niepodległości Brazylii.

Ten obiecujący, ale trudny rynek z jednej strony oferuje polskim firmom spore możliwości, ale z drugiej wymaga bardzo dobrego rozpoznania i solidnego przygotowania. m.in. ze względu na odległość, skomplikowane procedury administracyjne i zróżnicowany w zależności od regionu system podatkowy. Pożądana jest także znajomość języka portugalskiego, którym jako jedynym posługuje się duża część tamtejszych przedsiębiorców. Przedsiębiorcom pomaga PPCC, która organizuje dwa razy w roku misje biznesowe dla polskich firm zainteresowanych rozwojem eksportu lub inwestycjami. Misje są nakierowane na organizację spotkań B2B z potencjalnymi brazylijskimi partnerami handlowymi, w ich siedzibach.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową