#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Ludzie listy piszą, ale piszą ich coraz mniej. Jak zasypać dziurę po listach? Rozmawiamy z Łukasz Gołębiowskim, dyrektorem zarządzającym w Poczcie Polskiej.

Publikacja: 09.05.2016 13:26

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Foto: ekonomia.rp.pl

W obliczu zmian technologicznych PP wykorzystuje inne możliwości rozwoju.

– Jest to oczywiście e-commerce. Bowiem spadają listy, ale paczki dla osób robiących zakupy w internecie znakomicie rosną. Bardzo mocno staramy się też zwrócić uwagę na zaproponowanie obywatelom bezpiecznej i prostej komunikacji cyfrowej, która będzie wywoływała skutki prawne – wskazuje Łukasz Gołębiowski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”