Seat sprzedaje samochody poprzez Amazon

Jeszcze do niedawna sprzedaż samochodów przez internet była śpiewem przyszłości. Jednak coraz więcej producentów decyduje się na taki krok. Seat rozpoczął współpracę z największym serwisem e-commerce na świecie, gdzie w ofercie pojawi się limitowana wersja modelu Mii.

Aktualizacja: 15.10.2016 20:10 Publikacja: 15.10.2016 20:04

Hiszpański producent samochodów ogłosił kilka dni temu rozpoczęcie współpracy z francuskim oddziałem firmy Amazon. Klienci znad Sekwany będą mogli zamówić przez internet specjalną edycję miejskiego Seata Mii w limitowanej wersji przygotowanej wspólnie z marką odzieżową Mango.

Seat Mii by Mango będzie dostępny w liczbie piętnastu egzemplarzy. Mały, miejski hatchback jest reklamowany pod hasłem #DeliveryToEnjoy. Auto można zamówić w jednym z trzech limitowanych kolorów - Glam Beige, Intense Black oraz Atom Glossy. Poza tym wersja wyróżnia się specjalnymi felgami i obudowami lusterek w kolorze purpurowym. Tapicerka w kabinie została obszyta Alcantarą z kontrastującymi wstawkami. Pojawiły się również elementy obszyte skórą, a do całości dołączono skórzaną torbę podręczną.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!