Tanieją abonamenty komórkowe

Przez internet, w wersji bez aparatu telefonicznego, pod specjalnie wymyśloną marką. Tak giganci walczą o klientów, którym zależy na niskich opłatach abonamentowych. Grupa Cyfrowy Polsat przebiła właśnie konkurencję.

Aktualizacja: 03.04.2017 06:28 Publikacja: 02.04.2017 20:05

Każdy z czterech dużych operatorów komórkowych w kraju ma markę specjalną, pod którą sprzedaje – często tylko przez internet – usługi taniej niż pod marką główną i opatruje je ciekawymi kampaniami marketingowymi. Właśnie zaczyna się w nich ruch.

Plushowe uderzenie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Partnera
Kurierzy z międzynarodowymi walizkami
Biznes
Zwrot w wojnie handlowej Trumpa z Chinami. Ukraina odrzuca propozycje USA
Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina