Kulturotech może być szansą dla rodzimych firm

W Polsce wciąż niewykorzystany jest potencjał współpracy biznesu, nauki oraz tzw. przemysłów kreatywnych – wynika z raportu Platige Image i PwC, który został zaprezentowany w Polskiej Radzie Biznesu.

Publikacja: 16.05.2017 20:31

Eksperci Platige Image propagują zjawisko tzw. kulturotechu. Spotkanie odbyło się w Polskiej Radzie

Eksperci Platige Image propagują zjawisko tzw. kulturotechu. Spotkanie odbyło się w Polskiej Radzie Biznesu.

Foto: Fotorzepa, Katarzyna Rainka

Apple, Lego, Uber czy Tesla to globalne marki, które zbudowały swoją pozycję na wyróżniającym się modelu biznesowym oraz narracji marketingowej. Właśnie ten drugi element – tworzenia opowieści wokół produktu czy marki – to dziś niezwykle istotny czynnik mający wpływ na biznesowy sukces. Przedstawiciele Platige Image, spółki tworzącej projekty dla świata filmu i reklamy, przekonują, że kompetencje kreatywne, w połączeniu z biznesem i nauką mogą budować najbardziej innowacyjne sektory gospodarki.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
Liczba fuzji spadła, ale i tak jest duża
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Francja naciska na Polskę w sprawie zakupów zbrojeniowych
Biznes
Walka o lepszy ład korporacyjny w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
Biznes
Polska odkręca kurek z pieniędzmi na AI. Chodzi o miliardy złotych
Biznes
Pragmatyczna transformacja – dobre rozwiązanie na trudny czas