Aktualizacja: 29.11.2017 09:03 Publikacja: 29.11.2017 09:00
Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski
Według dziennika ekonomicznego powołującego się na różne źródła, PSA będzie musiała sprowadzić w okresie 2017-18 z zakładu w Xiang Yang o 100 tys. silników więcej, a latem zakładała 55 tys.
Francuska grupa samochodowa odmówiła skomentowania tych danych. Jej rzecznik pytany tydzień wcześniej o perspektywy zwiększenia importu z Chin, bo nowe moce produkcyjne w Europie nie są jeszcze w pleni operacyjne odpowiedział: — Zostaliśmy zmuszeni do importu i zapewne będziemy musieli importować więcej, ale tylko tymczasowo i przejściowo, w oczekiwaniu na zwiększenie mocy we Francji. W żadnym razie nie ma to być na stałe.
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
Donald Trump zapowiada złagodzenie ceł na Chiny. Giełda w Warszawie bije rekordy, a Ukraińcy przyczyniają się do...
Pracodawcy szukają i będą szukać korzyści ze stosowania sztucznej inteligencji, w tym redukcji kosztów. W przypa...
Mimo coraz niższych dochodów z ropy naftowej i rosnącego deficytu budżetowego, Kreml w 2025 r. podwoił wydatki n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas