Artykuł przygotowany przez firmę Generali
– Wieloletnie zaangażowanie Generali w program „Partner na całe życie" stawia naszych klientów w centrum wszystkiego, co robimy. W ramach naszej nowej strategii przeniesiemy to zobowiązanie na kolejny poziom i potwierdzimy, że Generali jest firmą innowacyjną, zorientowaną na klienta i bazującą na danych – powiedział Philippe Donnet, prezes Grupy Generali.
– Ambitne plany i inicjatywy są możliwe dzięki pomyślnej realizacji naszych poprzednich planów strategicznych. Obecnie Generali ma silną pozycję finansową, zdywersyfikowane zyski, konsekwentny wzrost rentowności i doświadczenie w generowaniu najlepszych w swojej klasie zysków dla akcjonariuszy. W ciągu najbliższych trzech lat mamy zamiar wykorzystać te osiągnięcia. Nasza wiodąca pozycja w branży ubezpieczeniowej, rozwinięte możliwości zarządzania aktywami, sieć 165 tysięcy agentów oraz rosnące zaangażowanie w sprawy społeczne i ochronę środowiska sprawiają, że Generali jest w idealnej pozycji do osiągnięcia zrównoważonego wzrostu z korzyścią dla wszystkich interesariuszy – dodaje Donnet.
Podstawą nowego planu jest zobowiązanie Generali do bycia partnerem na całe życie dla ponad 68 mln klientów w ponad 50 krajach. Inwestycje w spersonalizowane produkty, doradztwo i najlepsza w swojej klasie obsługa klienta sprawią, że Generali i jego globalna sieć 165 tys. agentów będą jeszcze bliżej swoich klientów.
Generali podtrzymuje swoje zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju.