Parkingi obok fabryk pełne niekompletnych aut

Brak półprzewodników coraz mocniej hamuje produkcję w fabrykach samochodów i części, co grozi falą zwolnień pracowników. By ich utrzymać, niezbędne okażą się bardziej elastyczne systemy pracy.

Aktualizacja: 18.10.2021 07:29 Publikacja: 17.10.2021 21:00

Parkingi obok fabryk pełne niekompletnych aut

Foto: Bloomberg

Najpierw pandemia koronawirusa rozchwiała przemysł samochodowy na niespotykaną dotąd skalę. A teraz będące jej konsekwencją problemy z dostępnością mikroprocesorów coraz bardziej się nasilają. To wszystko sprawia, że organizacją produkcji – opierającej się na ścisłej synchronizacji pracy fabryk aut z zaopatrzeniem w części i komponenty od poddostawców – zaczyna rządzić chaos.

Coraz dłuższe postoje

Pozostało 94% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Nowe prawo nie da szybko wiatraków
Biznes
Wojciech Mach, GFT Poland: Zmierzamy do hiperpersonalizacji
Biznes
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Spółki Azotów zacieśniają współpracę
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Biznes
Oligarchowie krytykują Kreml. Wojna zagraża ich biznesom
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje