Aktualizacja: 20.08.2021 18:22 Publikacja: 20.08.2021 18:18
Foto: AdobeStock
- Zakończyliśmy już wyodrębnianie poszczególnych działów. Dodatkowa wartość nie będzie powstawać z dalszych zmian naszego portfela — powiedział Roland Busch, który w lutym zajął miejsce długoletniego szefa, Joe Käsera. — Ten portfel powinien być rozsądnie spójny, to znaczy ma być powiązany ze sobą i nie różnić się zbytnio tempem wzrostu i marżą. Dlatego właśnie wyodrębniliśmy dział energetyki — elektrowni węglowych i gazowych, bo mają ograniczone możliwości wzrostu, a technologicznie są dość odległe od siebie — dodał.
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
USA i Chiny łagodzą ton w wojnie handlowej, Polska powołuje specgrupę ds. innowacji, a Unia Europejska szuka kom...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Hurtownicy światłowodów budowanych ze środków unijnych mają zielone światło od regulatora dla podwyżek cen. To m...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas