Aktualizacja: 15.12.2018 12:08 Publikacja: 15.12.2018 13:00
Foto: Bloomberg
„Gdyby te posunięcia miały potwierdzić się od 2019 r., to będzie konieczna pogłębiona ocena ich wpływu i uaktualnienie dotychczas ogłoszonych planów” — stwierdził szef FCA na Europę, Pietro Gorlier w piśmie do przedstawicieli władz Piemontu, w którym planowano część nowych inwestycji.
W poprawce do ustawy budżetowej na 2019 r. przyjętej w ubiegłym tygodniu przez Izbę Deputowanych przewidziano wzrost rządowych subwencji do 6 tys. euro dla pojazdów o małej emisji spalin, ale dołożono podatek do 3 tys. euro od samochodów benzynowych i wysokoprężnych.
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas