??Przyczyną przerwania przed kilku laty produkcji wołg, był wzrost o 70 proc. cen na metale, z których robiona była karoseria auta.
Teraz ceny spadły 2-3 razy, więc kierownictwo koncernu uznało, że można wznowić produkcję modelu.?
Aktualizacja: 26.01.2009 15:19 Publikacja: 26.01.2009 15:19
Foto: Wikipedia
??Przyczyną przerwania przed kilku laty produkcji wołg, był wzrost o 70 proc. cen na metale, z których robiona była karoseria auta.
Teraz ceny spadły 2-3 razy, więc kierownictwo koncernu uznało, że można wznowić produkcję modelu.?
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
??Przyczyną przerwania przed kilku laty produkcji wołg, był wzrost o 70 proc. cen na metale, z których robiona była karoseria auta.
Teraz ceny spadły 2-3 razy, więc kierownictwo koncernu uznało, że można wznowić produkcję modelu.?
Lista europejskich projektów zbrojeniowych, w które nie weszła Polska, jest długa. Teraz to się zmienia, a ELSA, czyli rakiety balistyczne długiego zasięgu, może być prawdziwym „gejmczendżerem”.
Donald Trump zapowiada nowe cła na importowane auta, chipy i farmaceutyki – Europa stoi przed poważnym wyzwaniem. Komisja Europejska łagodzi politykę Zielonego Ładu, a Chiny umacniają kontrolę nad surowcami ziem rzadkich, co może wpłynąć na globalny rynek technologiczny. Czy amerykański biznes powróci do Rosji w 2025 roku?
Studenci, studentki i doktoranci pięciu warszawskich uczelni, biorący udział w Akademii Przedsiębiorczości BraveCamp, walczyli o nagrody o łącznej wartości 30 tys. zł.
O rozwoju w obszarach zielonej energii i technologii i o tym, dlaczego firma zdecydowała się na wejście w sektor transportu kolejowego, oraz jakie są cele inwestycji w platformę OnTrain, mówią Maciej Dyjas, współwłaściciel i partner zarządzający w Griffin Capital Partners, oraz Tomasz Mrowczyk, partner współzarządzający w Griffin Capital Partners.
Unia Europejska rozważa gigantyczny pakiet pomocy wojskowej dla Ukrainy o wartości 700 miliardów euro. Eksperci przewidują, że zakończenie wojny może wywołać odpływ ukraińskich pracowników z Polski, co wpłynie na rynek pracy. Chiny ograniczają eksport technologii do produkcji baterii, a Francja okazuje się głównym importerem rosyjskiego LNG w Europie.
Produkcja w Bełchatowie ruszy wolniej niż zakładał inwestor, powodem jest słaby popyt i wojna cenowa producentów naczep i zabudów.
Tylko połowa wartości – tak dużą utratę ceny notują używane modele Tesli. Ceny amerykańskich elektryków na portalach w Europie pikują w dół.
Szef Volkswagena ujawnia jak będzie się nazwać koncepcyjny elektryk. Mały Volkswagen ID.1 jest zastępcą modelu E-UP i kiedy pojawi się w 2027 roku powinien kosztować około 20 000 euro (ok. 83 tys. zł). Nowy projekt będzie miał swoją premierę w marcu.
Do tej pory, niezależnie od sytuacji sprzedażowej elektryków, Tesla radziła sobie dobrze, a nawet bardzo dobrze. Teraz ta sytuacja ulega zmianie. Potwierdzają to dane ze światowych rynków. Powstaje pytanie, czy jest to chwilowy trend, czy wpływ politycznych ambicji Elona Muska i bojkot klientów.
Amerykańska spółka Eviation, która przygotowywała elektryczne samoloty, zwolniła załogę i wstrzymała działalność.
Sprzedaż i biznes w Chinach słabnie. Porsche uruchamia program oszczędnościowo-inwestycyjny i zapowiada redukcję zatrudnienia w zakładach w Zuffenhausen i Weissach.
Bardzo szybko rośnie prywatny import aut z USA, tańszych i młodszych w porównaniu z samochodami z rynków europejskich. Ale 94 proc. z nich jest uszkodzonych.
Producenci aut w USA obawiają się ceł na importowane z Kanady i Meksyku towary. Przedstawiciele Forda alarmują, że tego typu działania będą szkodliwe dla sektora i pozwolą zdobyć silniejszą pozycję producentom samochodów z Europy czy Azji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas