Nowa oferta Medicover

Medicover, ubezpieczyciel i dostawca prywatnych usług medycznych od nowego roku wprowadza dwie nowe propozycje dla klientów

Publikacja: 25.01.2012 14:53

Pierwsza z nich to „Opieka Rodzinna Standard" zapewniająca całej rodzinie opiekę medyczną na co dzień i dostęp do specjalistów za przystępną cenę. Druga - to oferta opieki medycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw. To kontynuacja pomysłów z ubiegłego roku,  kiedy  firma wprowadziła pakiety dla osób po 65. roku życia oraz, pierwsze na polskim rynku, ubezpieczenie dla najmłodszych dzieci.

Jak podaje firma, oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw powstała na podstawie analizy potrzeb tego segmentu przedsiębiorców i ich pracowników już korzystających z usług, a także wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia Medicover w zarządzaniu zdrowiem blisko 500 tys. pacjentów. Propozycja składa się z 5 kluczowych programów: Plus, Specjalistycznego, Specjalistycznego Plus, Szpitalnego i Platynowego. Nowością są trzy programy dostępne w Opcji Standard, do których zostały wprowadzone limity na konsultacje lekarskie określone na poziomie ich średniego wykorzystania w populacji oraz znaczące rabaty - w miejsce bezpłatnego dostępu -  na wybrane badania diagnostyczne lub zabiegi chirurgii jednego dnia. Takie mechanizmy pozwalają znacząco obniżyć cenę pakietu, ale jednocześnie umożliwiają mniejszym firmom korzystanie z rozbudowanych programów opieki, które normalnie mogłyby być dla nich zbyt dużym obciążeniem finansowym.

„Opieka Rodzinna Standard" jest natomiast propozycją skierowaną do konkretnej grupy z segmentu klientów indywidualnych - rodzin. Nowa oferta pozwala zapewnić całej rodzinie, niezależnie od liczby jej członków, dostęp do opieki medycznej na co dzień i wybranych specjalistów za stałą składkę miesięczną w wys. 195 zł.

Zdaniem Johna Stubbingtona, dyrektora operacyjnego Grupy Medicover, firma jest bliska zrealizowania zapowiadanego w zeszłym roku planu zwiększenia sprzedaży indywidualnej o 100 proc.

- Chcemy w każdym kolejnym roku, aż do 2015 r., podwajać sprzedaż usług skierowanych do klientów indywidualnych. Oprócz nowości w ofercie, cały czas rozwijamy własną dystrybucję i sprzedaż w kanale 'direct' – zarówno przez Internet jak i telefon – mówi John Stubbington, dyrektor operacyjny grupy Medicover.

Z kolei w odniesieniu do segmentu firm i przedsiębiorstw, Medicover zapowiada zaktywizowanie sprzedaży na terenie całego kraju oraz kontynuację inwestycji w infrastrukturę medyczną.

- Chcemy jeszcze skuteczniej niż dotąd docierać do małych i średnich przedsiębiorstw, wszędzie tam gdzie jest popyt na nasze usługi – a to oznacza istotnie większą aktywność także poza Warszawą i kilku największymi miastami, w których jesteśmy obecni. Również w tym segmencie biznesu rozpoczęliśmy budowę kanału sprzedaży 'direct' – dodaje John Stubbington.

Pierwsza z nich to „Opieka Rodzinna Standard" zapewniająca całej rodzinie opiekę medyczną na co dzień i dostęp do specjalistów za przystępną cenę. Druga - to oferta opieki medycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw. To kontynuacja pomysłów z ubiegłego roku,  kiedy  firma wprowadziła pakiety dla osób po 65. roku życia oraz, pierwsze na polskim rynku, ubezpieczenie dla najmłodszych dzieci.

Jak podaje firma, oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw powstała na podstawie analizy potrzeb tego segmentu przedsiębiorców i ich pracowników już korzystających z usług, a także wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia Medicover w zarządzaniu zdrowiem blisko 500 tys. pacjentów. Propozycja składa się z 5 kluczowych programów: Plus, Specjalistycznego, Specjalistycznego Plus, Szpitalnego i Platynowego. Nowością są trzy programy dostępne w Opcji Standard, do których zostały wprowadzone limity na konsultacje lekarskie określone na poziomie ich średniego wykorzystania w populacji oraz znaczące rabaty - w miejsce bezpłatnego dostępu -  na wybrane badania diagnostyczne lub zabiegi chirurgii jednego dnia. Takie mechanizmy pozwalają znacząco obniżyć cenę pakietu, ale jednocześnie umożliwiają mniejszym firmom korzystanie z rozbudowanych programów opieki, które normalnie mogłyby być dla nich zbyt dużym obciążeniem finansowym.

Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety dalekiego zasięgu nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową