City Interactive w piątek pochwalił się, że sprzedał już 3 mln kopii gry „Sniper". To jeden z najlepszych wyników w historii wśród polskich producentów gier komputerowych. Większym sukcesem może się jedynie pochwalić Techland z grą „Dead Island". „Sniper 2", w wersji na komputery PC i konsole Xbox360, zadebiutował wiosną 2010 r. Wiosną tego roku na sklepowe półki trafiła również wersja na konsolę PS3.

Informacja o przekroczeniu progu 3 mln sprzedanych kopii nie zrobiła na inwestorach większego wrażenia. Przedstawiciele spółki już w kwietniu tego roku, przy okazji premiery „Snipera" na PS 3 twierdzili, że klienci nabyli już prawie 2,8 mln sztuk gry. W piątek przed godz. 17 notowania City Interactive spadały o ponad 2 proc. do 20,55 zł, najniższego poziomu od ponad miesiąca.

Na forach dyskusyjnych inwestorzy zwracali za to uwagę na wzmożoną aktywność marketingową firmy w ostatnich dniach. W środę 7 listopada technologiczna spółka zapowiedziała, że rozpoczyna prace na nową grą z gatunku FPS (strzelanka), która dedykowana będzie nowym konsolom Sony i Microsoftu. City Interactive, poza informacją, że tytuł powstawać będzie w studio w Bydgoszczy, nie ujawnił żadnych szczegółów nowej produkcji.

Zdaniem uczestników rynku wzmożona aktywność City Interactive jeśli chodzi o wysyłanie pozytywnych komunikatów ma przykryć problemy z grą „Sniper 2". Premiera tego tytułu, która ma być najważniejszym wydarzeniem w historii spółki, była już sześciokrotnie przekładana. Obecnie obowiązującą datą jest połowa stycznia. W branży głośno mówi się, że to nierealny termin i zostanie po raz kolejny przesunięty co z pewnością jeszcze bardziej podkopie zaufanie inwestorów do spółki.