Koniec telekomunikacyjnej marki MTV Mobile

Viacom International Media Networks (VIMN) i T-Mobile Polska kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile" - poinformowali przedstawiciele telewizyjnej grupy.

Publikacja: 08.11.2013 13:22

Koniec telekomunikacyjnej marki MTV Mobile

Foto: Fotorzepa, Marcin Lobaczewski ml Marcin Lobaczewski

Współpraca VIMN i T-Mobile kończy się 11 listopada. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych oferowanych pod marką MTV Mobile w sieci telekomu w Polsce na początku 2014 r. zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę.

Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.

- Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi cytowana w komunikacie prasowym Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce.

– Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje.

Według T-Mobile, zakończenie współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom.

- Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony – powiedział Marian Soja, dyrektor departamentu marketingu usług prepaid w T-Mobile.

MTV Mobile wystartowało 29 marca 2012 r. z ofertą nielimitowanych SMS-ów i dostępem do wybranych treści programowych MTV Polska.

Współpraca VIMN i T-Mobile kończy się 11 listopada. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych oferowanych pod marką MTV Mobile w sieci telekomu w Polsce na początku 2014 r. zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę.

Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.

Materiał Partnera
AI w firmie to wyzwanie dla pracowników i pracodawców
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Biznes
Rosną wydatki Kremla na dziecięcą armię Putina
Biznes
Latynosi są w USA potrzebni, ale i tak mają być deportowani
Biznes
Inwestorzy Tesli odetchnęli z ulgą. Musk obiecał bardziej zajmować się firmą niż DOGE
Biznes
Obniżka stóp procentowych w maju? Recepta dla zbrojeniówki i dolar pod presją