Koniec telekomunikacyjnej marki MTV Mobile

Viacom International Media Networks (VIMN) i T-Mobile Polska kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile" - poinformowali przedstawiciele telewizyjnej grupy.

Publikacja: 08.11.2013 13:22

Koniec telekomunikacyjnej marki MTV Mobile

Foto: Fotorzepa, Marcin Lobaczewski ml Marcin Lobaczewski

Współpraca VIMN i T-Mobile kończy się 11 listopada. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych oferowanych pod marką MTV Mobile w sieci telekomu w Polsce na początku 2014 r. zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę.

Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.

- Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi cytowana w komunikacie prasowym Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce.

– Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje.

Według T-Mobile, zakończenie współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom.

- Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony – powiedział Marian Soja, dyrektor departamentu marketingu usług prepaid w T-Mobile.

MTV Mobile wystartowało 29 marca 2012 r. z ofertą nielimitowanych SMS-ów i dostępem do wybranych treści programowych MTV Polska.

Współpraca VIMN i T-Mobile kończy się 11 listopada. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych oferowanych pod marką MTV Mobile w sieci telekomu w Polsce na początku 2014 r. zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę.

Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?