Według informacji "Wall Street Journal Deutschland" przedstawiciele Lidla i Coca-Cola Company doszli do wstępnego porozumienia. W 3300 niemieckich filiach dyskontu będzie sprzedawana Coca-cola, ale na razie nie będzie można tam kupić innych produktów koncernu, takich jak Sprite czy Fanta. Żadna ze stron nie chce też mówić o szczegółach finansowych nowego porozumienia.
Na początku tygodnia niemiecki tygodnik "Focus" informował, iż Lidl I Coca-Cola Company wznowiły negocjacje.
Dwa tygodnie temu niemieckie media poinformowały, że Coca-cola jest dla Lidla za droga i dyskont przestaje sprzedawać jej produkty. Sieć tnie koszty i ceny w związku z coraz ostrzejszą walką z konkurencją, a Coca-Cola Company nie była gotowa do negocjacji cen swoich produktów.
Przedstawiciele Lidla nie komentowali tej informacji, natomiast rzeczniczka Coca-Coli powiedziała dziennikarzom, że firmy nie były w stanie porozumieć się co do "koncepcji marketingowych".
Według niemieckiej prasy rezygnując z produktów amerykańskiego koncerny, Lidl chce postawić na jej głównego konkurenta - Pepsi oraz tańsze marki, jak na przykład "Freeway".