Libet rozszerza ofertę

Producent kostki brukowej wprowadził do sprzedaży włoskie płyty ceramiczne. Zainwestował też w szkolenia. Na żniwa liczy w trzecim i czwartym kwartale.

Publikacja: 20.05.2015 14:55

Od kwietnia Libet wprowadził do swojej oferty nową gamę produktów. Chodzi o  płyty i inne wyroby ceramiczne produkowane przez włoską firmę Mirage. Spółka będzie je oferować pod marką Libet Ceramic - Z Włochami mamy podpisaną umowę na wyłączność sprzedaży ich produktów w Polsce przez trzy lata. Dzięki temu poszerzamy ofertę, będziemy uzyskiwać na sprzedaży wysokie marże oraz zapewniamy dodatkowe wpływ naszym ponad 50 autoryzowanym punktom sprzedaży - mówi Thomas Lehmann, prezes Libetu. Nowa oferta ma przynosić grupie do 5 proc. przychodów. Dotychczas Libet sprzedawał niemal wyłącznie kostkę brukową, płyty, krawężniki i inne wyroby z cementu. Nowe wyroby produkty mogą być wykorzystywane do elewacji, basenów i podłóg.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej