Grupa SMT zdobywa kolejnych zagranicznych klientów, którzy za pośrednictwem stworzonej przez nią platformy informatycznej chcą rezerwować hotele dla pracowników udających się w podróże służbowe.
Najnowszym klientem iAlbatrosa (podmiot zależny SMT, który stworzył wspomnianą platformę) został włoski koncern spożywczy Ferrero. Kontrakt będzie obowiązywał do końca stycznia 2018 r. SMT szacuje, że roczne przychody grupy z tego tytułu sięgną 6–8 mln euro. Ostateczna wartość umowy będzie zależała od liczby i rodzaju rezerwacji hotelowych dokonywanych przez Ferrero za pośrednictwem aplikacji stworzonej przez iAlbatrosa.
Na korzystanie z usług tej spółki wcześniej zdecydowały się m.in. AMUE (odpowiada za zakupy usług zewnętrznych dla francuskich wyższych uczelni, w tym m.in. Sorbony), energetyczny GDF, Technip, a z krajowych firm np. Lotos, PKO BP czy PKN Orlen. Dzięki temu w tym roku iAlbatros ma mieć już 111,3 mln zł przychodów i 1,8 mln zł zysku netto. W przyszłym roku będzie to już odpowiednio: 159,6 mln zł i 4,2 mln zł, a w 2019 r. 695,1 mln zł i 28 mln zł.