Obroty Gino Rossi w górę o 17 proc.

Obuwniczo-odzieżowa grupa zwiększyła w maju w dwucyfrowym tempie przychody zarówno w odzieżowym Simple jak i obuwniczym Gino Rossi.

Publikacja: 03.06.2015 12:49

W maju grupa Gino Rossi wypracowała łącznie 21,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 17 proc. więcej niż rok temu. Tym razem identycznym tempem wzrostu, o 17 proc., wykazały się oba segmenty. Sprzedaż obuwniczego Gino Rossi wzrosła do 12,4 mln zł, zaś odzieżowego Simple do 9,2 mln zł.

Narastająco od początku roku przychody całej grupy zwiększyły się o 12 proc., do 106 mln zł. W tym biznes obuwniczy wypracował 64,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc., zaś odzieżowy 41,2 mln zł, po wzroście o 20 proc.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety dalekiego zasięgu nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową