Katastrofa Subwaya

Sieć gastronomiczna Subway musi poradzić sobie z wizerunkową katastrofą. Jared Fogle, długoletni rzecznik firmy i "twarz" kampanii reklamowych sieci przyznał się w sądzie do zarzutów pedofilii i dystrybucji pornografii dziecięcej.

Aktualizacja: 20.08.2015 14:27 Publikacja: 20.08.2015 13:01

Katastrofa Subwaya

Foto: Materiały Inwestora

Fogle był najbardziej rozpoznawalną postacią kojarzoną w USA z Subwayem. Wystąpił w pierwszych reklamach sieci już w 2000 roku, po tym, jak po specjalnej diecie opartej na kanapkach Subwaya zrzucił podczas studiów ponad 110 kilogramów nadwagi. Powołał potem do życia Jared Foundation, która walczyła z problemem otyłości dzieci, a marketingowy mariaż z Subwayem i udział w ponad 300 reklamach przyniósł mu majątek szacowany na ponad 15 milionów dolarów – szacuje portal celebritynetworth.com.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Chcesz skalować swój e-biznes? PM Showcase Day to wiedza i relacje, które naprawdę działają!
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG