Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 03.12.2015 21:00 Publikacja: 03.12.2015 21:00
Rodzina Leszków prowadzi biznes już ćwierć wieku
Foto: Fotorzepa, Piotr Waniorek Piotr Waniorek
Historia garwolińskiej firmy Lechpol przypomina losy wielu amerykańskich start-upów, którym udało się zrealizować tzw. amerykański sen. Mimo gigantycznej konkurencji na rynku, jej produkty o klienta rywalizują z takimi potentatami jak Samsung czy Blaupunkt. I Lechpol nie musi wcale tej walki przegrać.
Kierowanej przez Zbigniewa Leszka spółce udało się bowiem zagospodarować rynkową niszę. W tzw. segmencie B-brandów, czyli produktów tańszych marek, sprzęty Lechpolu to absolutni liderzy.
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas