Kurczaki inne niż inne. „Zagrodowy” Młodą Marką Sukcesu 2015

– Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości: konkretna misja, wizja i odważna strategia. Silna marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i empatii – przekonuje Krzysztof Terlikowski, prezes firmy SEDAR S.A., produkującej Kurczaka Zagrodowego, nagrodzonego tytułem Młodej Marki Sukcesu. Partnerem głównym konkursu jest PKO Bank Polski.

Publikacja: 11.01.2016 13:25

Krzysztof Terlikowski, prezes SEDAR S.A.: Zaczynamy, pod wpływem trendów promujących zdrową i naturalną żywność, poszukiwać dobrej jakości produktów. Coraz częściej czytamy etykiety i komunikaty na opakowaniu. Doskonałym przykładem zmiany nawyków żywieniowych jest sukces Kurczaka Zagrodowego. Konsumenci, którzy raz go spróbowali, zazwyczaj pozostają mu już wierni. Dlatego coraz częściej dostajemy pytania, dlaczego tak szybko znika z półek...

Niezaspokojony popyt – marzenie każdej firmy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne