InPost rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta

Pocztowy operator z grupy Integer.pl rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta (POK).

Publikacja: 09.03.2016 13:45

Spółka chce je przystosować do usług dedykowanych e-commerce. InPost zapewnia, że w nowej sieci POK będzie można łatwo nadać list, przesyłkę do paczkomatów, a także skorzystać z usługi kurierskiej, czy odebrać paczkę. Firma ma także nowego managera odpowiedzialnego za pion rozwoju sieci – został nim Wiesław Tkaczuk, który wcześniej pracował m.in. dla grupy Kolporter (w latach 2011-2014 był prezesem firmy kurierskiej K-Ex).

– Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera – argumentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Branża chemiczna w trudnej sytuacji
Biznes
Majówka i Wielkanoc tańsze, niż rok temu. Najtaniej polecimy z Czech i z Niemiec
Biznes
Cały świat finansuje chińskie okręty wojenne?
Biznes
Rosjanie chcą się zabrać z Muskiem na Marsa. Sami nie dadzą rady
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Portugalia rezygnuje z amerykańskich F35. Stawia na europejskie myśliwce
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń