InPost rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta

Pocztowy operator z grupy Integer.pl rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta (POK).

Publikacja: 09.03.2016 13:45

Spółka chce je przystosować do usług dedykowanych e-commerce. InPost zapewnia, że w nowej sieci POK będzie można łatwo nadać list, przesyłkę do paczkomatów, a także skorzystać z usługi kurierskiej, czy odebrać paczkę. Firma ma także nowego managera odpowiedzialnego za pion rozwoju sieci – został nim Wiesław Tkaczuk, który wcześniej pracował m.in. dla grupy Kolporter (w latach 2011-2014 był prezesem firmy kurierskiej K-Ex).

– Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera – argumentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
KE zapowiada deregulację, Chiny odpowiadają cłami odwetowymi, a Polska poza europejskim modelem AI
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Biznes
GPW: Spółki z sektora medycznego pod lupą
Biznes
Wojna celna Trumpa zawieszona, przemysł w Europie się stabilizuje, a Wielka Brytania chce resetu z UE
Biznes
Sądne dni w sporze o imperium Zygmunta Solorza
Biznes
Ontario zakazuje prowadzenia interesów z firmami z USA. Silny cios w Elona Muska