Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 21.03.2016 21:00 Publikacja: 21.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Marriott postanowił dopłacić i przejąć konkurencyjną sieć Starwood Hotels & Resorts za 13,6 mld dol. W ten sposób pokonał anonimowe chińskie konsorcjum reprezentowane przez ubezpieczyciela Anbang, które w ubiegłym tygodniu zaoferowało za Starwooda 13 mld dol. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie grupa hotelowa, licząca 5,5 tys. hoteli działających pod 30 markami. Efektem transakcji będzie także zwiększenie wartości hotelowego biznesu poprzez efekt skali – połączenie dystrybucji, systemów rezerwacyjnych, marketingu. Nowa sieć zaoferuje klientom większy wybór marek, zwiększy także długoterminową wartość dla akcjonariuszy.
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Międzynarodowy transport kurierski rośnie, a rosnący popyt przyciąga nowych graczy ciekawymi ofertami.
Donald Trump zapowiada złagodzenie ceł na Chiny. Giełda w Warszawie bije rekordy, a Ukraińcy przyczyniają się do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas