Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Renault przedstawi za kilka miesięcy nową strategię, aby skorygować luki w obecnej, które zaciążyły na obrotach w III kwartale i zmusiły do obniżenia rocznych założeń

Publikacja: 26.10.2019 12:14

Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Foto: Bloomberg

Francuska grupa szukająca nowych partnerów przemysłowych, aby zrównoważyć spadek sprzedaży u Nissana i Daimlera przystąpiła do całkowitej zmiany ambitnego planu „Drive the future" uruchomionego pod koniec 2017 r. przez Carlosa Ghosna, w czasie, gdy Renault osiągał rekordowe wyniki w sojuszu z Nissanem i Mitsubishi. Dwa lat później okazało się, że tamta strategia poniosła fiasko.

Nissan osłabiony polityką dużych rabatów w Stanach, aby zwiększać tam sprzedaż obniżył na początku roku prognozę rocznych wyników, teraz zamierza sprzedać dwie fabryki w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Renault zrobił to samo tydzień temu na skutek pogorszenia się sytuacji na jego rynkach i zmniejszenia sprzedaży przez partnerów — stwierdził Reuter.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Wydłużone terminy płatności wciąż królują na rynku
Biznes
Czy chińskie produkty zaleją unijny rynek? Pekin i Waszyngton chcą negocjować
Biznes
Administracja publiczna weszła w erę AI? Są przeszkody
Biznes
Benefity jutra na miarę dzisiejszych wyzwań
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Cyfrowy Polsat mniej wyda na energetykę. Plus i Netia nie nadążają za inflacją