Rozkręca się wojna na pakiety

Operatorzy telekomunikacyjni i telewizje kablowe przekonują, że usługi wiązane to ich przyszłość w walce o klientów. Walczą szybkością internetu i ceną.

Aktualizacja: 29.03.2017 07:24 Publikacja: 28.03.2017 20:39

Rośnie popularność pakietów usług dostawców telefonii, internetu i płatnej telewizji w Polsce. Można szacować, że w ub.r. skorzystało z takiej możliwości ponad 0,5 mln gospodarstw domowych.

Orange Polska przybyło w ub.r. 150 tys. abonentów usług stacjonarnych i komórkowych jednocześnie. W Grupie Cyfrowy Polsat wzrost był jeszcze większy: na taką ofertę zdecydowało się 285 tys. jej klientów. O zwyżkach mówią także UPC Polska i Netia.

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca