Zgodnie z naszymi zapowiedziami T-Mobile Polska zaprezentował nową ofertę dostępu do internetu LTE kierowaną do gospodarstw domowych.
Podobnie jak konkurencja, zbudował ją w modelu FMS (ang. fix-mobile substitution). Tym samym po Grupie Cyfrowy Polsat, Orange Polska i Play otwarcie proponuje zastąpienie wolniejszych łączy stacjonarnego dostępu w technologii kablowej (DSL) łączem radiowym. Można szacować, że obecnie około 1,8 mln abonentów używa mobilnego internetu jako alternatywy dla kabla.
– Wiemy, że nie jest to pierwsza oferta tego typu, ale uważam, że sukces zależy od podejścia i sposobu sprzedaży – mówi Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.
Najniższa cena za domowy internet w T-Mobile to 45 zł w umowie na dwa lata (za łącze o maksymalnej prędkości do 20 Mb/s). Szybsze łącze (do 60 Mb/s) to koszt 55 zł. Do tego trzeba doliczyć opłatę za router (199 zł na start). To, co może być rynkową przewagą nowej oferty T-Mobile, to brak limitu transferu danych.
