Generali Polska już w marcu 2020 r. wdrożyła inicjatywy w celu wsparcia wszystkich swoich interesariuszy, szczególnie klientów, agentów, partnerów i pracowników. Ubezpieczyciel zaangażował się też w pomoc lokalnym społecznościom w walce z koronawirusem.
Zgodnie ze strategią Generali, chcemy być partnerem na całe życie dla naszych klientów. Dlatego zarówno w zakresie produktów, jak i sposobie obsługi i likwidacji szkód zostały wprowadzone zmiany, które wspierają klientów.
Z myślą o klientach...
W produktach zwiększyliśmy zakres ochrony. Wiele z tych rozwiązań wprowadziliśmy do oferty na stałe. Nasi klienci, małe i średnie firmy, przenieśli pracowników do pracy z domu. Ważne było, by sprzęt przekazywany pracownikom był ubezpieczony. Zdecydowaliśmy się objąć ochroną sprzęt, który został wydany pracownikom, bez żadnego aneksu umowy. Obecnie rozwiązanie to na stałe już włączyliśmy do naszego produktu. Wiosną ub.r. zaproponowaliśmy także tym firmom dogodności związane z terminami płatności za polisy.
Rozumiejąc, że klienci obawiali się spotkań i zapraszania obcych osób do domu, w ubezpieczeniach mieszkaniowych postanowiliśmy zrezygnować z obowiązkowych przeglądów budowlanych. Wypłacaliśmy odszkodowania za zdarzenia również, gdy były wynikiem braku tych przeglądów. I o to rozwiązanie na stałe rozszerzyliśmy nasz produkt.
Mimo iż nasi klienci znacznie mniej podróżują, to ci, którzy wyjeżdżają do pracy za granicę lub na wakacje, oczekują ochrony, która pomaga też w przypadku zakażenia koronawirusem. Ważne więc było i jest, by ubezpieczenie kosztów leczenia czy assistance obejmowało również zachorowanie na Covid-19. Rozszerzyliśmy o te elementy zakres naszej polisy turystycznej. Kwarantanna też została objęta ubezpieczeniem.