Aktualizacja: 10.01.2020 12:37 Publikacja: 10.01.2020 12:25
Foto: Adobe Stock
Około południa trudności z zalogowaniem do systemu bankowości internetowej i mobilnej zaczęli zgłaszać klienci Santander Banku Polska. Przy próbie zalogowania wyświetla się komunikat o utrudnieniach. Podobnie jest w ING Banku Śląskim – klienci skarżą się na niemożność zalogowania do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Karty płatnicze najprawdopodobniej działają.
W mBanku w południe klienci nie mogli nie tylko się zalogować do obu tych systemów, ale występowały też problemy z BLIK-iem, dlatego bank zalecał korzystanie z kart płatniczych. Przed godz. 13. Podał na stronie, że serwis bankowości internetowej już działa, trwają pracę nad przywróceniem działania aplikacji mobilnej.
Konsultowanie treści dokumentów przed ich podpisaniem deklaruje 68,3 proc. konsumentów, ale co piąty tego nie ro...
Inflacja w kwietniu była najniższa od dziewięciu miesięcy i lekko niższa od wielu prognoz, w tym NBP. Brak obniż...
- Koszty ryzyka prawnego związane z kredytami walutowymi po raz ostatni istotnie obciążą wyniki finansowe w 2025...
Choć wyniki finansowe są bardzo dobre, Pekao nie będzie obecnie startował w wyścigu o przejęcie Santander Bank P...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Kwartalny zysk Santander BP okazał się wyższy od oczekiwań rynkowych, a władze banku nie za bardzo chcą komentow...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas