Frankowa kara dla Banku Millennium

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał decyzję UOKiK wobec Millennium nakładającą na bank ponad 20 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd.

Aktualizacja: 14.01.2020 12:45 Publikacja: 14.01.2020 12:16

Frankowa kara dla Banku Millennium

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Sprawa dotyczy dwóch klauzul określających, jak przeliczać kwotę i raty kredytów w oparciu o CHF. W 2012 r. trafiły one do rejestru klauzul niedozwolonych. Jednak Bank Millennium odpisywał na reklamacje klientów, że wpis nie ma znaczenia w ich sytuacji, tylko dla przyszłych umów.

Urząd podał, że sąd zgodził się z UOKiK, że odpowiedzi Banku Millenium wprowadzały konsumentów w błąd i mogły ich zniechęcać do dochodzenia swoich praw.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Szefowa Banku Rosji pod presją. Ma dodrukować ruble
Banki
Citi Handlowy zarobił tyle, ile oczekiwano
Banki
Zysk BNP Paribas powyżej oczekiwań
Banki
EBOR finansuje budowę mieszkań na wynajem w Polsce
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Banki
Notowania banków mocno w górę w reakcji na wyniki
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje