Deutsche Bank sprawdza relacje pracowników z klientami

Największy w Niemczech bank zaczął postępowanie wyjaśniające powiązania swoich pracowników z częścią klientów. Wcześniej „FT” ujawnił, że trwa śledztwo ws. błędnej sprzedaży produktów inwestycyjnych.

Aktualizacja: 25.01.2021 17:54 Publikacja: 25.01.2021 17:47

Deutsche Bank sprawdza relacje pracowników z klientami

Foto: Bloomberg

„Zaczęliśmy śledztwo związane z naszym zaangażowaniem się w ograniczoną liczbę klientów. Nie możemy wypowiadać się o szczegółach śledztwa do czasu jego zakończenia” — przekazał Reuterowi mailem rzecznik Deutsche Banku.

Brytyjski dziennik podał, że bank sprawdza, czy jego pracownicy sprzedali skomplikowane bankowe produkty inwestycyjne firmom-klientom z naruszeniem unijnych przepisów, a następnie weszli w zmowę z pracownikami tych firm i podzielili się zyskami.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Banki
Mniejszy włoski bank z problemami chce przejąć większy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Banki
Nawet frankowicze w sądach dostają ofertę ugody. Czy to atrakcyjna propozycja?
Banki
Ranking satysfakcji klientów banków. Wyłonił się nowy lider
Banki
Czy i dlaczego banki nie lubią gotówki?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Banki
OZE, magazyny energii, wodór i wychwytywanie CO2 na celowniku EBOR w Polsce
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku