Ekstraklasa i PKO Bank Polski podpisały nową umowę, dzięki której bank pozostanie partnerem tytularnym ligowych rozgrywek w sezonach 2021/2022 i 2022/2023. Współpracę z Ekstraklasą na taki sam okres przedłużył też Totalizator Sportowy i jego marka Lotto. Wyższa łączna wartość dwuletnich kontraktów sponsorskich idzie w parze z rozbudowanymi świadczeniami Ekstraklasy dla obu partnerów.
- Nowe umowy zapewnią wyższe wpływy dla wszystkich klubów, a zespoły odnoszące sukcesy w europejskich pucharach mogą liczyć na dodatkowe środki od naszego sponsora tytularnego, po wejściu do fazy grupowej lub pucharowej – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy. Dodaje, że wymiernym potwierdzeniem dotychczasowej współpracy jest 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego, które wygenerowały w roku pandemii rozgrywki na rzecz PKO BP.