A dodatkowym jej elementem jest także wyjście naprzeciw potrzebom seniorów aktywnych w sieci. Na platformie znajdą oni dla siebie nowe, interesujące treści.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że Bank Pekao aktywnie realizuje strategię transformacji cyfrowej. Oferuje szereg rozwiązań, dzięki którym każdy może załatwić wiele spraw przez internet – i co ważne – zawsze mając przy tym zapewnione wysokie bezpieczeństwo tych działań.
Społeczność łącząca pokolenia
Ideą, która przyświecała inicjatorom akcji, było stworzenie wirtualnej społeczności łączącej pokolenia. Dlatego jednocześnie z uruchomieniem Strefy Seniora powstała grupa dyskusyjna na Facebooku: Bierzemy Internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym.
Co ważne, Bank Pekao kieruje kampanię „Bierz Internet za rogi" zarówno do seniorów już korzystających z internetu, jak i do tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. Bank szczególnie chce ich wesprzeć w rozpoczęciu przygody z nowymi technologiami, ponieważ w obecnej sytuacji akcja #zostanwdomu, szczególnie dla osób starszych, to już właściwie nie zalecenie, ale konieczność.
Bank Pekao pokazuje, że bycie samemu w domu nie musi oznaczać samotności. Chce zbudować bezpieczną, wirtualną przestrzeń dla seniorów, którzy potrzebują wsparcia zarówno w codziennych czynnościach, jak i urozmaicenia, rozrywki czy poczucia przynależności do szerszej wspólnoty.
Dlatego Strefa Seniora ma być także platformą wymiany doświadczeń między pokoleniami, wzajemnej pomocy i nawiązywania relacji – zarówno między samymi seniorami, jak i między starszym a młodszym pokoleniem.