Zarząd Getin Noble Banku podjął decyzję o intensyfikacji rozwoju zdalnych kanałów obsługi i koncentracji na strategicznie istotnych liniach biznesowych w celu przyspieszenia realizowanych procesów naprawczych oraz wzmocnienia efektywności biznesowej. Decyzja ta jest efektem przeprowadzonej rewizji modelu działania banku w kluczowych segmentach rynku – podał Getin Noble.
Zgodnie z przyjętymi założeniami bank będzie koncentrował się na segmencie klientów detalicznych. Głównymi obszarami rozwoju działalności kredytowej pozostaną consumer finance oraz leasing. Strategia biznesowa dla bankowości firmowej będzie zorientowana na „efektywne kapitałowo i kosztowo segmenty rynku”. Bank będzie dalej rozwijał swoją ofertę skierowaną do deweloperów, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, jednostek samorządów oraz w segmencie motoryzacyjnym. „Zmiany te, po zainicjowanej w ubiegłym roku intensywnej transformacji cyfrowej, są elementem strategii banku w zakresie preferowanych kierunków rozwoju. Ponadto wpisują się one w nurt powszechnej cyfryzacji sektora usług bankowych” – informuje Getin Noble.