Aktualizacja: 10.08.2020 12:52 Publikacja: 10.08.2020 12:12
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar dla Krajowej Izby Rozliczeniowej i Związku Banków Polskich, prawie jedna trzecia klientów banków uważa, że przelewy natychmiastowe powinny być standardem. Dowodem popularności tego typu usług jest stale rosnąca liczba i wartość transakcji rozliczanych w systemie płatności natychmiastowych Express Elixir.
– Konsumenci, w szczególności ci z młodszych pokoleń, wychowani w cyfrowym świecie, są przyzwyczajeni do usług świadczonych od ręki, bez czekania. Takie samo jest ich podejście do kwestii finansowych, w szczególności do płacenia czy przelewania środków – mówi Grzegorz Leńkowski, dyrektor Linii biznesowej płatności natychmiastowe w KIR, instytucji obsługującej system Express Elixir, który umożliwia realizację przelewów natychmiastowych oraz przelewów na numer telefonu pomiędzy indywidualnymi użytkownikami systemu Blik.
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
Zgodnie z przewidywaniami ekonomistów i rynku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy po raz pierwszy od...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas