Aktualizacja: 22.08.2020 21:18 Publikacja: 22.08.2020 20:30
Foto: Bloomberg
Niestety dla klienta był to tylko błąd informacji w aplikacji banku, a pieniędzy na koncie nigdy nie było. - To był błąd w wyświetlaniu i nic więcej - powiedział rzecznik Bank of America Bill Halldin. - Został poprawiony - zapewnił.
Klient Blaise Aguirre, poinformował , że początkowo sądził, iż Bank of America sam odkryje ten błąd. Kiedy tak się nie stało, zwrócił się do banku aby zapytać o tajemnicze pieniądze pojawiające się na jego koncie zarówno w sieci, jak i w aplikacji mobilnej. Bank zapewnił, że pomyłka została naprawiona i saldo na koncie wyświetla prawidłową sumę.
Austriacki Raiffeisen Bank International (RBI) wstrzymał wymuszoną przez Europejski Bank Centralny sprzedaż swoj...
Dla sektora stanowi to pewien problem, bo najcenniejszy jest tzw. klient relacyjny, którego – jak się okazuje –...
Europejski Bank Centralny obniżył stopę depozytową o 25 pb., co było zgodne z prognozami analityków.
Prezes PZU ujawnia szczegóły planu budowy nowej struktury grupy. Prezes Pekao: „pomysł wydaje się rozsądny”.
Brak konkurencyjnej wojny o lokaty źle wróży naszym oszczędnościom w obliczu oczekiwanego spadku stóp procentowy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas