Klienci Banku Millennium z różnymi warunkami ugód

Bank nie ujawnia, jakie propozycje porozumień przedstawia frankowiczom. Zapewnia, że jest otwarty.

Aktualizacja: 30.09.2020 09:13 Publikacja: 29.09.2020 21:00

Klienci Banku Millennium z różnymi warunkami ugód

Foto: Adobe Stock

Po naszym ubiegłotygodniowym tekście o ugodach proponowanych frankowiczom przez Millennium niektórzy jego klienci skarżyli się, że nie otrzymali takich propozycji. Z kolei ci, którzy je dostali, narzekają, że innym bank zaproponował lepsze warunki.

Millennium, który ma 60 tys. klientów z hipotekami frankowymi, odpowiada, że w marcu i kwietniu tego roku rozesłał do wszystkich swych klientów mających hipoteki frankowe tradycyjną pocztą list, w którym zaprosił ich do „indywidualnego negocjowania warunków" przewalutowania i całkowitej spłaty tych kredytów (bazowa propozycja zawierała przeliczenie po mało atrakcyjnym dla klientów średnim kursie NBP). – Listy zapraszające do rozmów wysyłaliśmy również w przeszłości. Obecnie prowadzone rozmowy są m.in. wynikiem tej korespondencji. Część klientów odezwała się do banku w tej sprawie – mówi Iwona Jarzębska, rzeczniczka Banku Millennium. Może być więc tak, że jeśli klienci nie odpowiedzieli na list z wiosny lub nie załatwiali innej sprawy w banku i nie zostali zapytani o przewalutowanie, nie otrzymali propozycji.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Banki
Jak poradził sobie ING BSK w I kwartale? Bank podał wyniki
Banki
Gołębia RPP coraz mniej lęka się inflacji i tnie stopy procentowe
Banki
"Rozsądna". Ekonomiści komentują decyzję RPP o obniżce stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku