- Obecny serwis ma już 6 lat, a w tym czasie zmieniła się technologia i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej korzystają z ekranów dotykowych. Postanowiliśmy więc stworzyć nowy, przebudowany serwis transakcyjny, który przy okazji będzie dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej banku – tłumaczy Jakub Grzechnik, dyrektor centrum bankowości mobilnej i internetowej w PKO BP.
Podkreśla, że nowy serwis ma bardziej rozbudowany interfejs, łatwiejszą nawigację oraz szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
- Zwróciliśmy uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze. Chcieliśmy przy tym wprowadzić zmiany w taki sposób, żeby nie były one totalną rewolucją dla klientów, którzy mają już swoje przyzwyczajenia – dodaje Jakub Grzechnik.
Wśród wprowadzonych zmian będzie możliwość przypisywania grafik i zdjęć odbiorców przelewów i ich prezentacji na liście operacji wykonanych na rachunku. Odświeżony serwis ma m.in. wyszukiwarkę operacji według różnych kluczy, a także przelew zwrotny. Nowa strona skupi wszystkie serwisy transakcyjne grupy kapitałowej banku, co oznacza, że będzie można także przejść bez odrębnego logowania do rachunku maklerskiego. Serwis cały czas będzie rozbudowywany o nowe funkcje.
Nowa odsłona serwisu zostanie 7 października udostępniony pewnej grupie klientów do przetestowania, a po kilku tygodniach, po uwzględnieniu uwag i komentarzy, bank wprowadzi go do szerokiego użytku. Jednocześnie klienci będą mogli korzystać z dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Jego użytkownicy po uruchomieniu nowego iPKO będą mogli przełączać się z nowej wersji platformy na dotychczasową jednym kliknięciem, bez konieczności ponownego logowania.