Awaria rozpoczęła się przed godziną 11. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl cały czas rośnie. Klienci zgłaszają, że mają problem ze skorzystaniem z jakichkolwiek funkcji związanych z zarządzaniem swoimi pieniędzmi. Wielu z nich nawet nie może się zalogować do aplikacji oraz bankowości internetowej.
Serwis Downdetector informuje, że 64 proc. użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do aplikacji, a 32 proc. ma problem z użytkowaniem bankowości mobilnej.
"Chwilowa przerwa. Już wkrótce aplikacja mobilna będzie dostępna. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy ponownie później" - taki komunikat wyświetla się klientom banku Millennium, którzy usiłują zalogować się do swojej bankowości internetowej.
Zgłoszenia dotyczą całej Polski. Najwięcej zgłoszeń jest z dużych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Lublin oraz Bydgoszcz.
Bank Millenium potwierdza awarię
Awarie potwierdził bank, zapewniając, że intensywnie pracuje nad jej usunięciem.