Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Naszą ambicją jest m.in. zamknięcie procesu zakupowego klientów w aplikacji mobilnej i dostarczenie tam finansowania – mówi Grzegorz Olszewski, prezes Alior Banku.

Publikacja: 15.02.2023 03:00

Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Foto: mat. pras.

Państwa zarząd przyjął nową strategię, z nowym hasłem „Bank na co dzień, bank na przyszłość”. Czy to znaczy, że zniknie znany „pan w meloniku”?

Nie, skądże znowu. W 15-letniej historii Alior Banku zbudowaliśmy najbardziej rozpoznawalny symbol polskiej bankowości. „Pan w meloniku” to nasz znak rozpoznawczy i kapitał promocyjny, więc z niego nie rezygnujemy.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Raiffeisen wstrzymuje sprzedaż rosyjskiego oddziału. Wciąż tam zarabia
Banki
Polacy rzadko przenoszą się z banku do banku, choć gonią za promocjami
Banki
EBC obciął stopy procentowe. Po raz siódmy
Banki
Czy Pekao może skorzystać na udziale w holdingu PZU?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Banki
Bankowej walki o oszczędności Polaków nie ma. I szybko nie będzie