Od 3 października działalność Getin Noble Bank zostanie przeniesiona do wspólnego banku BFG i Systemu Ochrony Banków Komercyjnych, utworzonego przez osiem banków komercyjnych – informuje Bankowy Funduszy Gwarancyjny.
Dla klientów GNB nic się ma nie zmienić, podkreślali przedstawiciele BFG na konferencji prasowej. Wszyscy kliencki będą obsługiwani tak jak do tej pory, będę mogli mogą korzystać ze wszystkich swoich aplikacji, kart i bankomatów. Nie zmieniają się numery rachunków bankowych, strony logowania, hasła i loginy do bankowości internetowej, przeniesione zostaną m.in. wszystkie depozyty, a także kredyty w zł. Kredyty należy spłacać na dotychczasowych zasadach.
Kredyty hipoteczne denominowane lub indeksowane do walut obcych (CHF, EUR, USD, JPY) są wyłączone z przeniesienia i pozostają w Getin Noble Bank S.A., jednak sytuacja kredytobiorców mających hipoteczne kredyty walutowe w zakresie ich obsługi również nie ulega zmianie.
Czytaj więcej
Getin Noble Banku przestał istnieć a jego działalność zostanie przeniesiona do Banku BFG, którego głównym akcjonariuszem będzie Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Docelowo będzie działał pod zupełnie nową nazwą.
W związku z przymusową restrukturyzacją Getin Noble Bank S.A. klienci nie muszą podejmować żadnych działań, ale działa całodobowa infolinia dla klientów indywidualnych pod numerem +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 oraz infolinia dla klientów firmowych i sektora publicznego - +48 608 019 700 lub + 48 32 604 30 25.