W czwartek wiele bankomatów Euronetu na terenie całej Polski uległo uszkodzeniu. Klienci momentalnie wzniecili panikę na facebookowym profilu firmy, skarżąc się, że bankomat nie wypłacił żądanej przez nich kwoty, natomiast z ich kont ubyły pieniądze. Nic dziwnego, że sytuacja wywołała tak silne emocje. Oto kilka rad, co należy zrobić, w przypadku uszkodzenia bankomatu.
Przede wszystkim należy zgłosić reklamację bezpośrednio do naszego banku, a nie do operatora bankomatu, jakim jest na przykład Euronet. To bank, z którego usług korzystamy, jest zobowiązany do przekierowania naszego zgłoszenia dalej do operatora urządzenia i odpowiada za cały przebieg procesu reklamacji. Specjalne formularze służące do składania reklamacji można znaleźć na stronie internetowej banku. Najważniejsze informacje, jakie będziemy musieli w niej zawrzeć, to numer uszkodzonego bankomatu, data i godzina zdarzenia oraz opis problemu.