Aktualizacja: 21.02.2017 11:05 Publikacja: 21.02.2017 11:01
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak
Bank proponuje takie rozwiązanie jako pierwszy na polskim rynku. - W wyniku postępującej digitalizacji i mobilności zmieniają się przyzwyczajenia klientów. Dostosowujemy nasze modele obsługi do tego, jak w dzisiejszym świecie funkcjonują klienci, którzy oczekują kontaktu z bankiem w dogodnym dla nich miejscu i czasie. Nieustannie pracujemy nad efektywnymi i użytecznymi rozwiązaniami, odpowiadającymi na te potrzeby – mówi Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej.
Praca Leszka Skiby, który stał na czele Banku Pekao do maja zeszłego roku, nie została dobrze oceniona przez wal...
Wyższe składki na BFG podniosły koszty sektora. Ale niższe odpisy frankowe spowodowały, że zarobki banków w I kw...
Polska ma dzisiaj już ponad 500 ton złota, a jego udział w rezerwach przekroczył 20 proc. – poinformował prezes...
Po tąpnięciu notowań banków z początku kwietnia niemal nie ma już śladu. To głównie efekt poprawy nastrojów inwe...
Podatek od nadmiarowych zysków banków to zły pomysł – powiedział w środę w czasie spotkania z dziennikarzami w c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas